Alla inlägg den 8 juli 2013

Av Bella Fredriksson - 8 juli 2013 18:01

Hallu! 

 

På lördag ska jag till Slovenien i 8dagar samanlagt.

Ska åka dit med min Farmor , faster och kusin.

Vi kommer festa hela natten bby   

Jag kommer nog lägga ut bilder om jag kan OwO.. Är inte världens smartaste ju...

 

Men ja i allafall..Jag ska dit och så måste jag skaffa massa vita tröjor som jag ska ha på mig.Och vara ute i solen nästan hela denna veckan så min hud ska vänja sig. Så jag inte bränns ihjäl i Slovenien...

 

Kommer sakna Sverige...     

 

Min kusin och jag kommer vara så här   hela veckan.

 

 

//mvh Bella <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kolla min Blogg om ni gillar lite Random , Noveller , bilder och sånt. //mvh Bella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Erat Favorit djur?
 Hund
 Katt
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Häst
 Chinchilla
 Lejon
 Älg
 Varg
 Tiger
 Lo
 Björn
 Fågel (vilken slags som helst)
 Elefant
 Isbjörn
 Gasell
 Apa
 Reptil
 Spindlar / Insekter

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller

Tjena!

Tänkte göra lite noveller av olika slags slag så ni som gillar noveller bör kolla på denna avdelningen.

// Gabrielle_vf


Ovido - Quiz & Flashcards