Alla inlägg under februari 2013

Av Bella Fredriksson - 28 februari 2013 14:12

´Hej ! Här kommer 50st random fact's om mig`

 

1. Jag älskar Vargar <3

 

2. Jag har varit tillsammans med 4 killar.

 

3. Jag hatar ordet LOL av någon anledning stör jag mig på det.

 

4. Älskar sphagetti och köttfärsås.<3

 

5. Älskar att skriva allt i detalj om jag gör en rollfigur/mall.

 

6. Hatar matematik!

 

7. Min favorit färg är svart men det är ingen färg annars är det

blodrött , isblått .

 

8. Jag har haft 2hamstrar Bonzo och Diana.

 

9. Jag har en katt som heter Anton som är 75% norskskogs katt

och 25% bondekatt.

 

10. Jag har en 'bror' som heter Anton<3 Som är ett år äldre än mig

och är väldigt lik mig fast vi inte är släkt. Han och jag är som

bror & syster.<3

 

11. Mina två nemesis är Clara & Hampus... (dö)

 

12. Jag har ett gose hund (gosedjur) som heter Lucas och är Dalmatin.
Jag fick honom när jag var två och har alltid haft honom sen dess.

 

13. Jag har haft ett syndrom som gjorde att jag inte kunde se kännslor som

andra , så när någon kanske var ledsen trodde jag kanske att dom var arga.

Jag kände till exempel inte smärta.

 

14. jag gillar MLP fast jag är 13-14 år.

 

15. Jag visar inte mina äkta kännslor eller mitt äkta jag för folk skulle dömma mig

och hata mig för den jag är. Så jag agerar. Jag låtsas vara någon annan

istället för 'mig' .

 

16. Jag vet saker som inte andra kanske vet.

 

17. Jag hatar mitt utseende och kropp fast jag är smal och har dom dära 'snygga'

kurvorna och figuren .

 

18. Jag känner mig ensam i världen och att det bara finns få personer som

'förstår' mig...

 

19. Jag kan se in i framtiden när jag sover , vissa har kallat mig knäpp men jag 

ljuger inte jag ser några sekunder i framtiden och sedan händer det.

 

20. Jag har blivit mobbad för min längd , vikt , utseende, hud , och mm.

 

21. Jag älskar småland , dravö.

 

22. Min släkt finns alltid för mig<3

 

23. Jag har typ ett vampyr utseende när jag är osminkad.

 

24. Jag kan ha dom vildaste fantasierna som ingen annan skulle kunna tänka sig.

 

25. Jag är översnäll.

 

26. Jag är extremt bra på att hota folk , och slåss fast jag inte har några muskler.

 

27. Jag kan skogen som jag bor i fast jag har bara vart där 3-4gånger bättre än

stan där jag föddes i när jag har vart där mer än 100gånger bokstavligen.

 

28. Jag kan se i mörkret vet ej hur.

 

29. Mit favorit tv-spel är C.o.D black ops zombie mode live.

 

30. Hatar typ alla fast jag låtsas att jag gillar dom.

 

31. Killar som är äldre än mig attraheras av mig. Och dom går i ca 9:an.

 

32. Hatar Danmark , det känns som att danmark försöker döda mig. O.O

 

33. Mina favorit böcker är vargbröder , cirklens bok , drakens bok , svärdets bok.

 

34. Jag sjunger väldigt bra enligt andra men jag tycker att jag sjunger som en

kratta , men jag älskar att sjunga ändå.


35. Jag har direkt ingen favorit film.

 

36. Jag älskar att äta deg!<3

 

37. Många som jag älskar har dött. ;_; </3

 

38. Min favorit glass är Magnum Classic.

 

39. Jag firar jul 3gånger per år.

 

40. Jag fyller år 6mars 5dagar efter Justin bieber och han är 5år äldre än mig och

vi har samma stjärntecken 'fiskarna'.

 

41. Älskar att ta bilder<3

 

42. Jag kan gå med mer än 5hundar samtidigt 'jakthundar' och hålla alla lugna.

 

43. Jag pratar på sätt och vis med hundar dom förstår mig och jag förstår dom.

 

44. Det känns som att mina föräldrar bryr sig mer om min lillasyster än mig. ;_;

 

45. Varm choklad med mycket grädde är det bästa jag vet<3

 

46. Min drömkille är Emo. Jag gillar nämnligen Emo stilen.

 

47. Jag har inte Skype , Kik , Msn.

 

48. Jag är 1.72m> och uppåt.

 

49. Jag älskar stora hundar och kan jätte många hund raser men min favorit ras

är Welsh Corgi Pembroke.

 

50. JAG ÄLSKAR PEWDIEPIE!!! <3 *brofist*

 

+ 51. Mitt hela namn är Gabrielle Anna Charlotta Vanntoft Fredriksson.

Av Bella Fredriksson - 27 februari 2013 12:32

Blake:

Hån flinar när Lisa faller ner på golvet. Kollar på Jessica och Grace nickar svagt och ler snett mot dom. Kollar ner mot Lisa och flinar.
-Behöver du hjälp?


Lisa: Kollar upp mot Blake och ser sur och arg ut. Ställer sig upp och går till sin plats med arga tunga steg ut mot dörren som är nerfälld.
-Lektionen är slut so whatever! 
Går till tjejtoan med sina lakejer, smäller dörren hårt efter sig.

Mr.Otis:
-Ja...Ehm... Ja vi slutar lektionen nu.
Tar sin portfölj och går ut ur klassrummet.

 

Grace: Går med Jessica ut till skolgården och ser Light en bit bort med Gustavs gäng. Rodnar och går direkt åt ett annat håll. Kollar ner på min mobil och låtsas smsa.


Jessica: Kollar på Grace och kollar sedan upp igen ser en skate ramp.
-Vänta här! 
Springer in till mitt skåp och drar ut sin svarta skateboard och skyndar mig sedan ut igen men stannar när jag ser Lisa och Blakes gäng med varandra. *Tänker*
Men dom två är ju raka motsatserna mot varandra utom att båda mobbar och är kaxiga och aggresiva. Men Blake har ju gått på skolan innan men han fick byta klass till våran. Han har ju gått i vår skola ganska länge typ i 3år och innan bodde ju han i Brooklyn. Men varför umgås han med Lisa sin motsats? Kanske Lisa planerar någonting som hämnd mot Grace , men då är det nog inte en liten hämnd. Fast jag vet ju att det inte kunde ha varit Grace som fällde Lisa fast att hon skulle ha velat att Lisa skulle ramla av en klippa och slå sig hårt mot klippväggarna av vågorna och drunkna.
Lyssnar noga på vad dom säger och försöker uppfatta all som säger.

 

Lisa-L , Blake-B , Jessica-J : 

L.-Okej men vad får vi ut av det?

B. *Flinar* -Hämnd och får daglig dos av det. Om det är det du vill... *ler snyggt och har tummen och pekfingret under Lisas haka*
L. -Okej vi kör på det men kom ihåg Lördag klockan 23.35 *rodnar och ser Jessica en bit ifrån, flinar lätt och kysser Blake*

B. *Spärrar upp ögonen och kollar förvånat på Lisa men besvarar tillslut och trycker henne mot väggen*
J. *Blir lite arg och ledsen , ska precis springa iväg när....

 

Mer? 

//mvh Bella<3

 

ps: Sorry om det blev kort men jag kan göra en till del idag om ni vill ;)

Av Bella Fredriksson - 16 februari 2013 17:18

Grace:

Hoppar till när den nye killen sparkar in dörren med en smäll och går igenom klassrummet och sätter sig längst bak vid mig och Jessica. Tycker att Light kollade lite konstigt på den nye killen när han kom in. Men struntar i det kollar bara förskräckt på den nye killen med upp spärrade ögon.

Mr.Otis
-Var vänliga och stig fram...*pekar på Light och Blake*
- Det här är våra två ny studenter som ska börja i vår klass Hälsa om välkomna.

Light:
-Jag heter Light Bensen och kommer ifrån Los Angeles, Och jag är 18år.

Blake:
-Jag heter Blake... *slänger upp sitt hår och ler flörtigt*
-Anthony...
*låter väldigt djup och mystiskt så att alla tjejerna lutar sig frammåt och kollar drömmande på honom*
-Och jag är från BrookLyn och har flyttat hit till Halo. Och ja jag är 18.
*går och sätter sig längst bak igen*

Light: *sätter sig vid Gustav igen*
-Vem är den dära mysko killen.
*skrattar Gustav och försöker skojja till det*
-Du hörde vem han är... *mumlar det surt som svar*

Jessica:
*Kollar drömmande på Blake*
-Jag tror att jag är kär! *säger det lågt och fnissar*
-Grace jag tar Blake och du tar Light för ah det verkar som att u rean har paxat honom. *blinkar med ena ögat*

Grace: *Slår Jessica lätt till på armen och skrattar lågt*
-Ey! 

Lisa: *Går fram till Grace och Jessica ger dom varsin örfil*
-Dom är mina! *väser jag*
-Håll er borta era uteliggare!

Blake: *fäller Lisa och kollar bort och låtsas som att dte inte var han*

Lisa: *faller pladask på golvet och skriker eftersom att hon fick en lite damm på sig*
-mgh!!

//mvh Bella<3

Presentation


Kolla min Blogg om ni gillar lite Random , Noveller , bilder och sånt. //mvh Bella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Erat Favorit djur?
 Hund
 Katt
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Häst
 Chinchilla
 Lejon
 Älg
 Varg
 Tiger
 Lo
 Björn
 Fågel (vilken slags som helst)
 Elefant
 Isbjörn
 Gasell
 Apa
 Reptil
 Spindlar / Insekter

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller

Tjena!

Tänkte göra lite noveller av olika slags slag så ni som gillar noveller bör kolla på denna avdelningen.

// Gabrielle_vf


Ovido - Quiz & Flashcards