Alla inlägg under maj 2013

Av Bella Fredriksson - 3 maj 2013 22:18

Blakes Perspektiv:

 


Går hem när Jessica har gått , pillar med hennes mobil och kollar igenom alla hennes meddelanden och all hennes musik. För att försöka förstå sig på Jessica ännu mer. 

-Vad många killar hon har bland sina kontakter det vore en skamligt om några kontakter försvinner... ''mumlar'' 

Flinar lätt , stoppar ner mobilen i fickan igen och börjar gå snabbare mot lägenheten. Ser runt på alla runt omkring mig som stirrar. 

 

Kommer äntligen in till min lägenhet , drar av tröjan och sina skor. Tar en öl ur kylen och sätter mig vid datorn. Kollar på facebook efter alla Jessica's manliga kontakter , minus hennes pappa. Sätter mig samtidigt vid strangers.se startar en chatt och hackar in i själva strangers.se så han chattar automatiskt med Jessica varje gång hon loggar in. Startar snabbt en chatt och flinar.

-Får se om det här funkar nu...

Trycker på prata med främling.

 

Jag:-Hej

Främling:-Hejsan främling ^-^

Jag:-Ålder?

Främling:-17 ,dd?

Jag:-18 , vilket kön.

Främling:-Tjej. Vad heter du?

Jag:-Hemligt. Bor du i Halo?

Främling:-Ja , hur visste du?

Jag:-Gissade. Vilken bh storlek?

Främling:- Det angår inte dig.

Jag:- Ville se om du skulle ljuga för mig för jag vet redan.

Främling:- Vem fan är du!?

Jag:-Hemlig.

Främling:-Jag ger mig! Du är patetisk!

Jag:-Du är patetiskt för att du inte vågar berätta för någon att...

Främling:-Att?!

Jag:- Att du har såldt dig en gång och har  stripp underkläder i en låda under din säng.

Främling:-Det har jag inte ens!

Jag:-Sluta ljug , jag har sett dom. Ha på dig de röda med dom snygga guld detaljerna i morgon med din genomskinliga magtröja och dina vita shorts, bebbe ;*

Främling:-HEJDÅ!

Tryck främling för att starta en ny chatt.

 

Flinar lätt. Dricker några klunkar av min öl och ställer mig upp. Börjar pilla med Jessica's mobil igen och ser igenom alla hennes bilder, slänger sig i sin säng. Blundar och dagdrömmer, försöker tänka på annat än Grace och Jessica men kan inte sluta tänka på Jessica vet inte varför.

 

Mer? 

Presentation


Kolla min Blogg om ni gillar lite Random , Noveller , bilder och sånt. //mvh Bella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Erat Favorit djur?
 Hund
 Katt
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Häst
 Chinchilla
 Lejon
 Älg
 Varg
 Tiger
 Lo
 Björn
 Fågel (vilken slags som helst)
 Elefant
 Isbjörn
 Gasell
 Apa
 Reptil
 Spindlar / Insekter

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller

Tjena!

Tänkte göra lite noveller av olika slags slag så ni som gillar noveller bör kolla på denna avdelningen.

// Gabrielle_vf


Ovido - Quiz & Flashcards