Alla inlägg under november 2012

Av Bella Fredriksson - 25 november 2012 20:05

Hej!

 

Tänkte göra en egen blogg nu.

Om ni undrar varför bloggnamnet heter msp-glittran är det för att mitt första användar namn på vilken spelsajt som helst (säger inte vilken) så Hette min första tivivana men jag glömde lösenordet på den så det blev problem... Men min bästavän Mumsan kom på ett nytt namn till mig Glittran så jag hette glittran på min andra användare.

Men på msp hade någon redan tagit det namnet så jag kom på användarnamnet Gabrielle_vf så ni inte ska bli förvirrade.

Lite fakta om mig kanske?

1.Jag kommer bara skriva långa inlägg för det mesta.

2.Jag komemr skriva om olika saker t.ex andra bloggar , skolan , fritid , msp , och mm.

3.Mitt användarnamn på msp Gabrielle_vf .

4.Jag kan skriva väldigt slarvigt och avancerat , men det kommer bli bättre om ett tag.

5.Skriv gärna i kommentar och fråga mig olika slags frågor eller vad ni än vill ta reda på.

6. Jag kommer nog skriva mycket fakta om mig lite då och då.

 

Ser ni hur långt inlägget redan är!? Och jag skriver detta på några sekunder och tycker detta är kort... Så då är detta lätt läst , tror jag? Men ah... Jag vet inte mer vad jag ska skriva. Men Hoppas ni gillar eller kommer gilla bloggen och följ mig på instagram om ni vill för då kan ni se lite mer av mig och mitt liv.

 

// mvh Bella

 

ps: Instagram: gabrielle_bella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kolla min Blogg om ni gillar lite Random , Noveller , bilder och sånt. //mvh Bella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Erat Favorit djur?
 Hund
 Katt
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Häst
 Chinchilla
 Lejon
 Älg
 Varg
 Tiger
 Lo
 Björn
 Fågel (vilken slags som helst)
 Elefant
 Isbjörn
 Gasell
 Apa
 Reptil
 Spindlar / Insekter

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller

Tjena!

Tänkte göra lite noveller av olika slags slag så ni som gillar noveller bör kolla på denna avdelningen.

// Gabrielle_vf


Ovido - Quiz & Flashcards