Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

~ the Angels fight ~ *novell del 4*

Av Bella Fredriksson - 22 januari 2013 14:42

*extra för dagen*

 

Graces Perspektiv:

 

Jag vaknade ur dagdrömmandet när Lisa knuffade ner mig, jag föll pladask ner.

-Jävla missfoster.... Sa Lisa spydigt och flinade och hennes lakejer fnittrade som vanligt. Jag ställde mig upp och kollade på mina händer alldeles blodiga och grusiga. Jag sprang därifrån och fick sedan ett sms av Jessica.

Jessica: -Kan du komma till tjejtoan snabbt!?

 

Jag sprang dit så fort som möjligt och såg Jessica helt panikslagen men inte av mig något annat. Jag gick till handfaten och tvättade händerna och sköljde av dom med vatten och tvål så såret inte skulle bli infekterat.

 

Jessicas Perspektiv:

 

Jag kollade mig i speglen och torkade bort några tårar. Och snöt mig lite snabbt och slängde pappers näsduken. Och smsade sedan Grace: Kan du komma till tjejtoan snabbt!?.

Skrev jag med skakiga händer, jag gick runt i en cirkel och pysslade med n lock och var livrädd att Gustav skulle komma in vilken sekund som helst och spöa upp mig , kidnappa mig , eller värst av allt döda mig eller ah alltihopa!

Helt plötsligt kom Grace genom dörren jag kollade på henne panikslaget men det var inte pågrund av henne jag var panikslagen.

 

Grace & Jessica:

 

- Vrf är du rädd? *kollar på Jessica lite då och då medans jag tvättar händerna*

-Vad tror du!? Gustav försökte tvinga mig att bli ihop med han igen! *kollar på Grace allvarligt* -och vad har hänr med dig då Grace?

-Inte mycket ramlat sen blev jag ner knuffad är Divan Lisa.

-Jävla Slampan tror att hon kan göra vad hon vill... *morrar jag och tog på mig lite läppglans* -Juste har du sett dom nya snygga heta killarna som ska börja i vårklass. hmh! Så snygga dom skulle jag kunna kolla på hela dagen.

-Skärp dig lite  Jessica och ja jag tror det. Han heter Light Bensen och satt brevid mi på bussen idag och hjälpte mig... och han kysste mig.. *rodnar lite och säger det sista tyst*

-VA! Lägg av HOTIE HOTIE! berätta allt för mig var den bra är du kär. Jag behöver veta alla detaljer! *ser inte panik slagen ut, ser nyfiken ut och kollar på Grace storögd som en valp*

-Nej! det var inget han bara kysste mig inget mer.! Kom nu innan vi missar Lektionen. *tar tag i Jessica och går intill klassrummet , och satte oss längst bak som vanligt*

-chilla... *kollar med en mördande blick på Gustav när jag går in och rycker till så att Gustav rycker till och ramlar av stolen. Flinar och fnissar sött*

 

Gustav & Light:

 

Sitter i mitten av klassrummet och kollar på när alla strömmar in och snackar lite om basket , fotboll och mm.

-Gustav , vad heter dom två snygga tjejerna? *pekar på Grace och Jessica*

- Grace är hon i rosa och Jessica hon i tuffa stilen. *kollar på Light*

-Vad...*kollar på när dom går förbi och Jessica rycker till så att det ser ut som att hon ska slå Gustav men han rycker till och rammlar av stolen. Ler snyggt mot Jessica, tycker att Jessica har ett väldigt gulligt skratt*

-Är du rädd på söta Jessica? *ler och hjälper Gustav upp*

-Nej det är jag inte! *väser jag argt åt Light och sätter mig på stolen igen*

-Sure! du bara föll av stolen pågrund av hennes snygghet *flinar*

-Sluta nu eller vill ha du ha bråk?! *ser ut att explodera*

-Lugna dig och nej det vill jag inte och sch! nu för läraren kommer nu ju! *kollar på mr.Otis tydligen våran lärare. När han kommer in*

 

 

Blake: 

*Står helt knäpp tyst i hallen, kollar upp och kollar på klockan. Går till klassrummet men dörren är låst , sparkar in den och hela klassrummet blir tyst. Går förbi alla och sätter sig längst bak brevid Grace och Jessica och lutar med stolen bakåt och har fötterna på bordet, är helt tyst*

-Dörren var låst... *säger han med en mörk ton*

 

 

Mer?

 

 

//mvh Bella<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella Fredriksson - 8 juli 2013 18:01

Hallu!    På lördag ska jag till Slovenien i 8dagar samanlagt. Ska åka dit med min Farmor , faster och kusin. Vi kommer festa hela natten bby    Jag kommer nog lägga ut bilder om jag kan OwO.. Är inte världens smartaste ju...   Men ja i...

Av Bella Fredriksson - 3 maj 2013 22:18

Blakes Perspektiv:   Går hem när Jessica har gått , pillar med hennes mobil och kollar igenom alla hennes meddelanden och all hennes musik. För att försöka förstå sig på Jessica ännu mer.  -Vad många killar hon har bland sina kontakter det vore...

Av Bella Fredriksson - 30 april 2013 10:27

Jessica: Sätter ner sin skateboard och ställer sig på den och skejtar hemmåt. Tänker över hela dagen och vad som hade händt och vad hon hade sett. Får en tanke upp i huvudet. -Jag har ju 300kr med mig så jag har råd med den där klänningen och short...

Av Bella Fredriksson - 5 april 2013 15:12

J: Blir lite arg och ledsen ska precis springa iväg när... två killar bär upp mig i luften. B: Går fram till Jessica och flinar hotfullt men ite lockande. -Vart ska du?..J: Sprattlar runt med benen i luften. -Släpp mig! Din pinniga åsna! L: G...

Av Bella Fredriksson - 28 februari 2013 14:12

´Hej ! Här kommer 50st random fact's om mig`   1. Jag älskar Vargar <3   2. Jag har varit tillsammans med 4 killar.   3. Jag hatar ordet LOL av någon anledning stör jag mig på det.   4. Älskar sphagetti och köttfärsås.<3   5...

Presentation


Kolla min Blogg om ni gillar lite Random , Noveller , bilder och sånt. //mvh Bella

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Erat Favorit djur?
 Hund
 Katt
 Hamster
 Marsvin
 Kanin
 Häst
 Chinchilla
 Lejon
 Älg
 Varg
 Tiger
 Lo
 Björn
 Fågel (vilken slags som helst)
 Elefant
 Isbjörn
 Gasell
 Apa
 Reptil
 Spindlar / Insekter

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Noveller

Tjena!

Tänkte göra lite noveller av olika slags slag så ni som gillar noveller bör kolla på denna avdelningen.

// Gabrielle_vf


Ovido - Quiz & Flashcards